15:48 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خودروهای الکتریکی

حال خودروسازان در بازار آمریکا چطور است؟
پایگاه خبری راد: به تازگی گزارشی از میزان فروش شرکت‌های خودروسازی مختلف در بازار ایالات متحده آمریکا در سه ماهه سوم ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده که نشان دهنده رکود و اشباع بازار است.
خیالتان از باتری خودرو راحت باشد!
پایگاه خبری راد: تویوتا اعلام کرده که قصد دارد به منظور اعتمادسازی برای مشتریانش، گارانتی و ضمانت باتری خودروهای برقی و هیبریدی مدل ۲۰۲۰ خود را تغییر و افزایش دهد.
خودرو خود را با انرژی خورشیدی شارژ کنید!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که شرکت خودروسازی نیسان موتورز قصد دارد شارژ خودروهای برقی خود را با استفاده از انرژی خورشیدی تست و آزمایش کند.
چراغ سبز روسیه به سازندگان خودروهای برقی در جهان
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که روسیه تصمیم گرفته است درهای صنعت خودروسازی خود را بر روی شرکت‌های تولیدکننده خودروهای الکتریکی باز کند تا بدین ترتیب از سایر کشورهای پیشگام و پیشرفته در جهان عقب نیفتد.
تویوتا و BYD خودروی‌ برقی مخصوص چین می‌سازند
پایگاه خبری راد: شرکت تویوتاموتورز با همکاری شرکت چینی BYD قصد دارند خودروی برقی جدیدی را مخصوص بازار چین توسعه داده و تولید کنند.
استرالیا سکوی پرش خودروهای برقی هیوندای می‌شود
پایگاه خبری راد: جنسیس به عنوان برند لوکس شرکت خودروسازی هیوندای موتورز به تازگی از برنامه‌های خود برای توسعه و تولید خودروهای الکتریکی جدید خبر داده است.
ظرفیت تولید خودروهای برقی میلیونی می‌شود!
پایگاه خبری راد: فولکس واگن به تازگی اعلام کرده است که با تمرکز بر توسعه باتری‌های مخصوص خودروهای برقی، قادر خواهد بود ظرفیت تولید خودروهای الکتریکی خود را چندین برابر کند.
خودروی پلاگین هیبریدی بنز در راه است
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که مرسدس بنز قصد دارد به زودی مدل پلاگین هیبریدی جدیدی را معرفی کند که از قدرت و ظرفیت بالایی برخوردار است.
شرط توسعه خودروهای برقی
پایگاه خبری راد: نتایج تحقیقات جدید در نروژ نشان می‌دهد که تجهیزات و شبکه برق کشورها باید برای آنکه پاسخگوی افزایش استقبال مشترکان از وسائل نقلیه برقی و الکتریکی باشند، ارتقا داده شوند.
نیسان به عمر بالای باتری خودروی برقی خود می‌بالد
پایگاه خبری راد: شرکت ژاپنی نیسان موتورز به تازگی اعلام کرده که باتری بکاررفته در خودروی برقی نیسان لیف عمر بسیار بالایی در مقایسه با موارد مشابه در بازار دارد.
همکاری ولوو با ال‌جی برای تامین باتری خودروهای برقی
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی ولوو روز چهارشنبه اعلام کرد که با ال‌جی و یک شرکت دیگر به منظور تولید باتری خودروهای برقی قرارداد همکاری به امضا رسانده و منعقد کرده است.
همکاری دو غول ژاپنی برای تولید گجت‌های هوشمند خانگی
پایگاه خبری راد: دو شرکت ژاپنی تویوتا و پاناسونیک تصمیم گرفته‌اند به منظور تولید محصولات مربوط به خانه‌های هوشمند وارد همکاری شوند.
نمایش ایستگاه شارژ خودروهای برقی در گوگل مپ
پایگاه خبری راد: گوگل مپ به تازگی اعلام کرده است که قابلیت جدیدی را برای کاربران و مشتریان خودروهای برقی اضافه می‌کند تا به آنها مکان دقیق ایستگاههای شارژ خودروهای الکتریکی را نمایش می‌دهد.
بزرگترین دغدغه‌های مشتریان برای خرید خودروهای برقی چیست؟
پایگاه خبری راد: شاید شما نیز علاقه زیادی به خریداری و استفاده از خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست داشته باشید اما آیا تابحال به عواملی که موجب شده تاکنون یک خودروی برقی نخرید، فکر کرده اید؟
هوندا هم سبز می‌شود!
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده از سوی شرکت هوندا حاکی از آن است که تحت تاثیر افزایش تمایل مشتریان آمریکایی به خرید خودروهای شاسی‌بلند و همچنین تمایل به سمت خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست، تولید هوندا سیویک و آکورد از این پس کاهش پیدا خواهد کرد.